Fel håll gumman

Igår beställde vi äntligen en soffa! Jag ville gärna ha ett cosyhörn för mig själv 😉 men det blev en kompromiss där Tomme valde U-modell och jag fick välja tyg 👍

Var tidigare inne på någon ljus grå, men valde istället min favoritfärg som inte “alla” andra har. Vår soffa blir alltså mörkblå! 😍

Kvällen slutade tidigt i gammelsoffan med en förkylning som verkar smyga sig på. Hostattacker och svullen hals 😤 Har varken tid eller lust att bli sjuk! Men extra sömn satt riktigt fint och nu hoppas jag bara att det inte blir mycket värre än såhär.

Den här dagen har bestått av födelsedagsfirande hos Ulla och Rune, vinprovning, snabbshopping och mera soffläge 👌

Snodde bilden av Cissi på sötkusinerna 😍


Visst kan man inte ha för många svarta klänningar? 😉 Särskilt inte när de kostar 49 spänn och är som gjorda för att visa min favorittatuering 🖐


Någon har grisat ner spegeln och rivit ut en massa kläder 😂


Och på tal om vår lilla Frejsan så har hon tillslut och helt plötsligt fattat grejen med lära-gå-vagnen! Den som Dolph både sprang och svängde med runt 8 månader. Lilla bruden har inte lika bråttom fram 😋

Men stolt som en tupp över sig själv går hon sedan i tisdags fram och tillbaka, skrattandes hela vägen, med brorsans gamla vagn 😍 Och skriker när vi måste vända åt henne 😅
Fel håll gumman 😘

Leave a Reply

