Sommarlov!

Dolph och storkompisen Alfred brukar tävla till och från förskolan då vi ofta möts efter vägen. Alfred på cykel och Dolph till fots. Inte helt rättvist 😉 Sista veckan fick han äntligen en liten chans att hänga med! 🙂

image

Nu har han sommarlov och nästa gång börjar han tillsammans med lillasyster 😭 Känner mig helt trygg med att det kommer gå bra, men nog skulle jag helst vara med goungarna för alltid! 😘

image

image

Håret har gjort en liten resa sedan klippningen och nu är jag äntligen klar!

image

Trodde det skulle kännas konstigt och att jag skulle sakna det långa mer, men det är BARA skönt! Särskilt att vara riktigt kort i nacken. I LOVE it!!

image

Syns det vem ungarna fått ögonen ifrån? 😉

Idag har vi trotsat regnet och firat världens bästa lillebror som tagit studenten! 🍾

image

6 månader var han på bilden och nästan lika söt nu som då 😘

Det blev fika i Trollbäcken och världens godaste (Cissis) smörgåstårta! Freja älskade den som alla andra och åt en lika stor bit som mig 😅

image

Dolph tyckte att studentfirande var lite jobbigt så han tog en powernap 😍

image

Väl hemma kom Freja snabbt isäng och Dolph gjorde mig fin. Eller skitsnygg som han själv sa 😂👍

image

Nu kryper jag ner i sängen för att orka en ny dag imorgon. Godnatt! 😘

Leave a Reply

