Bojplats, grillkväll och morsdag

Den här sommaren ska båten få flytta hem! Från varvet till en bojplats här i Munksunds hamn 😀

Y-bom hade såklart varit att föredra men vi är ändå jättenöjda med vår lilla boj som vi for och spanade in på kvällen 😋

image

image

image

image

image

Igår var vi bjudna på grillmiddag hos Bob och Malin. Tomme jobbade tyvärr men jag for dit med barnen 🙂 som skötte sig exemplariskt! Freja sov och Dolph var bara världens snällaste på alla sätt 😍

image

image

image

Och vi mådde oförskämt bra ute i kvällssolen!

Sen gick vi hem till mamma och lånade en säng, så där har vi hängt idag på förmiddan tills Tomme hämtade oss 🙂

image

image

image

image

Vi premiäråt mjukglass och eftersom det är morsdag fick jag välja middag. Det blev de godaste hamburgarna någonsin!!

image

Tomme servade också med passoadrinkar som smakade smält soleroglass, så jag har mått riktigt bra 😍

Nu när det envisaste av barnen (Freja) snart somnat ska jag väcka min älskade man där nere och dra fram chipsskålen 😉

Grattis och ha en underbar morsdag alla mammor! 💐

Leave a Reply

