💪

Tillslut har jag, Sanna och Terese tagit tag i hejn med gymkort! 👊 Idag hann vi bara teckna men jag är redan grymt taggad och hoppas jag kommer ta mig iväg ofta nu när jag valt det närmaste 😉

image

Sötaste Frejsan har fått hårband så hon slipper luggen på lillnäsan 😍 Världens vackraste flicka! ❤

image

Två skrynkliga fötter ❤ Båda busbarnen var skitiga och fick kvällsbada tillsammans, sen myste vi bara i soffan.

image

När barnen somnat (trodde vi) blev det grillmiddag och ett av mina födelsedagsvin 👍
Plötsligt hörde vi MUSIK i babywatchen 🙈 Dolph kastade ner lite gosedjur till Freja och spelade på sin keyboard för henne, “så hon skulle kunna sova” sa han. Jättegulligt 😍 men skitdumt då hon sov gott INNAN han började spela 😝😂

Jobbigt men charmigt 😉
Då båda somnat om fick vi i alla fall en väldigt mysig kväll, med filten och vinet ute på altanen. Underbart!

image

Leave a Reply

