Trädgårdstankar

Pysslat om händerna lite efter dagens slit med en vildvuxen buske 😜

image

Den eldrivna häcksaxen hade gjort jobbet ungefär tusen gånger lättare 😅 men den vill jag inte ens starta med båda barnen omkring mig. Så det fick ta sin lilla tid istället 😉 Jag ska ta en bild på den hemska busken imorgon när jag hunnit finlira “lite”.

Nu sitter jag och funderar över vad jag ska hitta på med groparna som kommer bli efter alla ormbunkar jag tänkt gräva upp i sommar! Det är svårt när man kan så lite (inga gröna fingrar) men vill så mycket 😜

image

Leave a Reply

