Hon kryper!

Imorse tog vår lillstumpa sina första krypsteg 😍

image

Än så länge max någon meter innan hon krälar igen, men nu kommer det nog snart vara slut på all lugn och ro 😉

Annars så njuter jag mest av mammaledigheten och dagar med barnen. Särskilt nu då det börjar bli skönare att vara ute!

image

Längtar så enormt till sommaren! Det var inte riktigt fullt lika njutbart med sommar förra året som höggravid, men nu är det färdigt med det 😉

På fredag ska vi på Pite bryggeriets ölprovning 👍  Det ska bli grymt roligt. Och GOTT!

Men mest av allt just ikväll längtar jag till sängen 😂 Och den där stunden innan jag själv kryper ner, då jag bara ska titta till dessa två 💜 Det är lätt min favoritstund på hela dygnet!

image

image

Leave a Reply

