Chokladpuss!

Fastän jag är mammaledig så älskar jag helgen! Och den här har fortsatt lika härligt som den började.

Igår lekte vi ute och grillade hamburgare.

image

image

image

Sen for Tomme iväg på fest (det var kanske 100 år sedan sist) så jag och Dolph fick lördagsmysa alldeles för oss själva ❤

image

När båda barnen sov tog jag mig ett gott vinglas i sällskap av Malin 👍 Och senare på kvällen fick vi uppleva ett jordskalv. Det skakade rejält i huset! Freja sov som en stock men Dolph vaknade och tyckte det var lite läskigt. Tur han somnade om lika fort 🙂

Mindre tur att han vaknade vid 5 igen på morgonen natten. Och väckte Freja, så efter det somnade ingen om. Strax under 3 timmars sömn fick jag inatt, jippi! Jag kunde inte somna förrän Tomme kom hem igår så den här dagen har varit lite tung. Jag är väääldigt tacksam att jag har så snälla barn! 😘

image

Freja skrattar åt och smakar på storebror 😂

image

Nu har vi lagt oss nere i min woman cave för jag tänkte att lillstumpan ska få sova lite…

Hon verkar dock ha andra planer!

image

Leave a Reply

