10 år och lilla jul

Kan inte fatta att det idag är 10 år sedan jag hoppade på den där tidigare bussen från Sundsvall 😍

image

Tiden har gått så sjukt fort och samtidigt är det som att det varit vi hela livet. Vi har hunnit med några helt fantastiska resor (och fler ska det bli!), två lägenheter, två hus, sorg, lycka, oändligt många tacoskvällar 😉 och massor massor mer. Men bäst av allt är såklart att vi fått två helt underbara barn tillsammans som han är världens bästa pappa till! 💜

Klart att jag som vilken fru som helst vill strypa hajn tjurskallen ibland, men jag är så förbannat lycklig och ännu mer kär nu än för 10 år sedan!!! 😘

Puss älskling!

Vi är som vanligt sämst på det här med stora firanden. Tomme jobbar hela helgen och sen klaffar det inte med barnvakt. Att bli tillsammans såhär nära jul var ju grymt ogenomtänkt 😉

Idag har vi haft ena halvan av min familj här på lilla jul-firande istället 🙂
Men först på morgonen fick Dolph kika i strumpan. Tomten hade lämnat lite ny lera som Dolph ville att jag skulle ta kort på 💜

image

Plättlunch med finklädda barn som fotats till julkort 😍
image

image

image

Sötaste lillasyster 💜

image

Hon hade gjort ett sååå fint paket till mig, med en glittrig sten och ett porträtt av mig och Freja 😍 Hjärtat smälte!

image

Freja är också väldigt förtjust i sin moster 😄

image

image

image

Och buspojkarna var det full fart på som vanligt, precis som det ska vara 🙂
image

image

Freja måttligt road 😂
image

När alla åkt hem hann jag bara ta en snabbdusch innan Tomme for iväg till jobbet. Freja somnade tidigt och sen fick jag lite kvällsmys med Dolph.

På onsdag kör vi vårat lilla 10-årsfirande! Bara hemma med sovande barn, god mat och lite vin. Kommer bli underbart 🙂 Längtar!! 💜

Leave a Reply

