Äntligen lite julstämning

Den kommer segare med varje år men nu när Dolph börjar vara med på vad som händer är det mycket roligare igen 🙂

Igår pysslade jag lite på kvällen och idag har jag och Dolph haft pepparkaksbak till julmusik och tända ljus 💜
Men först tittade vi på traktorn som skottade hos granntanten! 🙂

image

image

image

image

image

image

Jag knöt ihop en julstjärna också av kvistar, men det såg ut som något från Blairwitch project så jag kastade ut den i skogsdungen. Hoppas någon som sett filmen råkar hitta den 😂

image

Barnen fick dekorera varsin bokstav till granen (Freja fick lite hjälp att klämma). Och Dolph hade önskemål om att jag skulle göra tomtens släde, men det blev mer likt en trebent dinosaurie på skridskor 😛

image

image

image

image

image

Jättemysig dag och jag älskar pepparkaksdoften i huset!

Nu sover goungarna och jag har tänkt måla andra varvet på min sekretär. Ids verkligen inte men vill ju ha ner den till min vajayjaycave snart 😄

Avslutar med en bild på våran gladskit 💜

image

Ha en trevlig lördag alla!

Leave a Reply

