Ovanligt hurtigt

Igår hade vi en riktigt skön dag. Jag, Tomme och Freja fikade på Lyktan med Cissi som lyckades tajma sin rast bra 🙂

image

Cissi berättar något om Iza… 😂

image

Efter fikat gick vi och shoppade skor till mig. Inte så roligt som det brukar vara 😉 Men ännu mer välbehövligt!
Jag har nog aldrig i hela mitt liv ägt ett par riktigt bra walkingskor, så det var som dags nu 🙂

När jag hämtat Dolph packade vi hans ryggsäck och gick ut på invigning i nyskorna. Först blev det en kort picknick nere vid hamnen. Så mysigt att sitta där med barnen 🙂

image

image

image

Och sen hittade jag lite nya “vägar”…

image

Här somnade Dolph men Freja höll ut tills vi kommit tillbaka på en riktig väg. Inte jätteoptimalt med syskonvagnen men det funkade ändå rätt bra.

Ungefär 1 1/2 timme var vi ute i fina Munksund 😍

image

Idag blev det också en bra bit promenerat. Vi träffades några mammor för lunch på Skeppet och jag och Terese gick från Skuthamn 🙂
Nu är jag värd lite popcorn och champis! 😉

Leave a Reply

