Pyssel

Jag har såå länge velat ha en napphållare med träpärlor och bestämde mig tillslut för att göra den själv för att få den precis som jag vill. Och så fick jag ändå inte det för både ljusgrå och lila pärlor var slut 😜

image

Bokstavspärlorna fick jag en dubbel uppsättning av så det blev ett hänge till vagnen av resterna. Jag skulle bara haft någon mer stor pärla och bokstäver till Dolph också. Kanske nästa gång! 😀

image

Gamla bolapinglan kom i alla fall till användning 😋

Leave a Reply

