Födelsetavlorna

Nu är de äntligen på plats i vardagsrummet 😍

image

image

image

image

Mamma och Douglas kom hit på morgonen så Tomme fick hämta ramarna och köpa tavellist medan vi stannade hemma och lekte 🙂

image

image

Sen for Tomme iväg på match och jag fixade upp tavlorna. Vi hann gå ner och se lite av matchen också 🙂

image

På kvällen hade jag en dejt med Linda på Bishops. God mat, god öl och bästa sällskapet 😘

image

Ända sedan jag fick veta att Bishops skulle öppna i stan har jag längtat till denna kväll. Alltså över ett år! 😛

image

image

image

Och såklart…

image

Sjukt rolig kväll! Idag har jag haft ont i både huvudet och skrattmusklerna 😄

Leave a Reply

