Hemma

Onsdag förmiddag gjordes sista kollerna på BB och med godkänt på allt kom grabbarna och hämtade hem oss vid lunch.

Dolph hjälpte mamma att bära 💜

image

Och så obeskrivligt skönt det är att vara hemma! Även om det blir mindre lugn och ro än på BB. Och såklart känns det skit att inte kunna göra lika mycket med Dolph nu, både för att jag måste ta det lite lugnt och för att Freja bokstavligen sitter fast på mig till och från.

Men vi tar alla tillfällen vi får däremellan och jag gör ibland kanske lite mer än jag borde bara för att jag vill. Igår var vi ute och lekte lite på gården medan Freja sov, men jag sa nej till att gunga 😛

image

Och myset!! Att få se Dolph som storebror, att sitta och hålla om båda barnen, eller bara ligga och trängas i sängen alla fyra på morgonen. Heeelt underbart! 😍

image

image

image

image

image

Att min man stiger upp med Dolph och kommer med frukost på sängen är inte heller något att klaga på 😍

Besök har vi förstås hunnit ha också 💜

image

image

image

image

Och tacos- och filmkväll som Freja sovit igenom! 🙌

Första dygnet hemma höll hon på att äta upp mig! Men det verkar vara på väg åt rätt håll nu. Hoppas jag 🙂

image

One thought on “Hemma

Leave a Reply

