Första mötet

Syskonkärlek måste vara det vackraste som finns och det fick vi se idag 💜

Dolph kom inrusande, jätteglad att se mig och sen jätteglad att se bäääbis i min famn. Så tittade han på mig och Tomme och sa lillasyster kommi fram! Jag smälte redan där 😍

Han ville direkt låna henne så han fick sätta sig i stolen. Och snacka om stolt solstråle till storebror! 😄

image

image

image

När jag ammade myste han bredvid mig och höll hennes lilla hand och så strök han henne såå försiktigt. Jag är så stolt och lycklig över båda våra underbara ungar så det går inte att beskriva!! :’)

Och Dolphs första reaktion var verkligen över alla förhoppningar. Nu längtar jag bara ännu mer hem så vi får börja vara hela familjen tillsammans 💜

Vilostund under besöket. Alla slumrade till förutom nyblivna storebror som såg tecknat 🙂

image

image

💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝

Leave a Reply

