Vecka 37

image

Nu är det tre veckor kvar!!! Längtar halverts ihjäl mig 😍
Magen har sjunkit senaste veckan, vilket känns! Det gör ont att böja på benen 😛 Men nu är hon snart ute 💜💜💜

Idag har Sanna Lidström fotat mig, magen och Dolph. Verkligen superduktig tjej!! Det var sååå roligt och blev många otroligt fina bilder, särskilt på gullpojken 🙂 Längtar tills vi får se alla!

Innan fotograferingen åt vi lunch på stan.

image

Sen skulle vi ha lallat runt lite också, men mamma ringde så det blev att vi följde med henne till mormor och morfar istället 🙂

Dolph fick välja frukt själv när vi handlade så kvällsfikat blev en kiwi 🙂

image

Sen ville han ringa pappa och säga god natt. Och medan jag bytte blöja “ringde” han mig också för att berätta allt roligt vi gjort idag 😂

image

Nu sover han som en stock så jag ska tjuvstarta helgen med lite champis och godis 😄 (som jag ljög för ungen och sa att jag köpte till lördag…)

Leave a Reply

