Helgen

Fredag var vår enda dag på PDOL och då bara ett par timmar på dagen. Skööönt!
Kanske uppenbart nu med magen men jag kände inte att jag saknade kvällarna förra året heller. Däremot måste man såklart dit för den obligatoriska årliga langosen 🙂 Och för att se Dolphs lysande ögon i bilkarusellen!

Hela vägen runt ropade han mamma mamma jag köööör 😄

image

…När han inte gjorde sina egna effektljud 😉

image

Vi lovade honom en ballong också, som hann vara med ungefär tio minuter hemma innan den stack iväg upp i himlen…

image

Ledsen unge. Jättebortkastade pengar. Suck! 😛

Igår jobbade Tomme och då kom Sandra och Viggo hit på playdate 🙂

“Har du ätit jord Dolph?”
“Nepp.”

image

Och pojkarna busade!

image

Det dröjde inte många sekunder innan båda var dyngsura så det var bara att slita av kläderna och låta dem hoppa i 🙂

Humöret kan inte alltid vara på topp och idag har varit en såndär sur-och-trött-dag.
Det känns som att hela dagen gått åt till ingenting och jag är så extremt less tyngden, att ha ont och alla sammandragningar.

Trots allt lyckades jag få ner äppelträdet i jorden, som Tommes söta farfar och Anna-Lisa kom förbi med 🙂
Dolph hjälpte till.

image

Och sen kändes det extra underbart när jag fick lägga mig i soffan och kvällsmysa med den här goa pojken! 😍

image

Han kan både göra mig tokig och lätta upp vilken dag som helst! 💜

Medan Tomme for på bio har jag grinat en skvätt till Danny Collins och nu blir det att krypa ner i sängen. Imorgon får jag lyxen att sova ut 🙌

One thought on “Helgen

  1. Håller med om PDOL! Inte saknat kvällarna ett dugg! Men på dagen med barnen är ju klockrent :)))

    Vi ska också fixa trädet men vi har inte bestämt vars det ska vara bara 😛

    Hoppas du snart får må bra.. ❤️❤️❤️❤️

    Kraaaaaam på er 🙂

Leave a Reply

