Leos

Igår gjorde denna lyriska pojke debut på Leos lekland 🙂

image

Och jisses vilket ställe! Grymt kul för barnen men de som jobbar där hela dagarna gör det jävligt bra 😄

Dolph var så uppspelt så han bokstavligt talat skuttade och visste inte åt vilket håll han skulle titta.
Jag försökte klättra runt men det var ju knappt så jag rymdes med magen 😛 Och hoppandet på studsmattan känns i kroppen idag!

Innan vi åkte hem blev det middag på Max med kusinerna och sen fyndade jag ett par skor 🙂

image

Idag har vi tagit det betydligt lugnare och mest bara myst! Tur jag har världens snällaste son 💜

Han har lekt superhjälte, men här behövde superhjälten sitta och vila en stund. “Superhjälten jättetrött” 😄

image

Gopojk!!! 💜

image

Solen tittade fram en liten stund efter spöregnet så då var vi snabba på att he oss ut.
Trädgårdslandet hann bli klart. Och tant Greta hann komma och titta 🙂 Hon är så söt vår granntant!

image

image

Evas minnesplats 💜 Storstenen ska få en liten text.

image

Jag kanske inbillar mig men tycker nog att både ormskägget och fjädernejlikorna växt litegrann sen de sattes ner. Känns hoppfullt men jag är glad bara de lever 😀

Och jordgubbarna växer lite hur som helst men så får det vara till nästa år! 🙂

image

Nu sover Dolph som en stock. Vi har provat att hoppa över powernappen några dagar här och där och det har gått superbra!
Lite vila och mys kan räcka 🙂 Om han inte vaknat före fan på morgonen, vilket jag hoppas att han inte gör imorgon. För den dagen är fullspäckad! 🙂

Hej hej!

image

Leave a Reply

