Vecka 34

Idag hade jag och Lotta vår sista lunchdejt innan semester 💜

Efter det besiktades jag hos BM.
Järnet låg nu mellan 111-117 så ett extra rör skickades till lab för ett mer exakt resultat. Men nånting har det ju gått upp nu i alla fall! 🙂 Tyvärr känner jag inte av det än men det kan ju bero på att jag mår illa av järntablatterna också.

Lillhjärtat pickade på lika fint som alltid och magen fortsätter följa brorsans kurva med exakt en cm under 🙂 Alltså 33 cm nu.

Huvet ligger neråt, rumpan uppåt, ryggen åt höger och småfötterna åt vänster. Precis som jag misstänkt då det är vänster sida som fått ta all stryk de senaste veckorna 😛

Kass bild som togs medan Dolph kämpade med att lyfta den tunga magen 😂

image

Har sen hunnit hälsa på farmor, gått på stan med grabbarna och köpt lite pyssel till Dolph, plus en sväng förbi Tomas och Liza som vi fick ett ankare och en badring av. Tusen tack snälla ni! 🙂

När vi kom hem fick jag ett il och började greja i Dolphs rum. Helt plötsligt var jag mitt i en ommöblering. Och med den nya möbleringen behövde en sladd dras om för att få lyse till andra sidan av rummet. Och så storstädades det när allt var klart. Hur tänkte jag egentligen??

image

image

image

image

image

Mycket mysigare i lilla hörnan och mer öppet och luftigt i resten av rummet så jag är grymt nöjd i alla fall 🙂 Men efter detta blev det alvedon och soffläge med vad som känns nästan som en enda konstant sammandragning.

Imorgon jobbar jag allra sista passet innan semester och mammaledighet, känns galet! Och semestern ska få börja med viiiila 🙂

Leave a Reply

