Ett år

I lördags var det ett år sen Eva somnade in. Det känns fortfarande så overkligt och jag saknar henne varje dag.

Mest ledsen är jag över allt hon missar, både med alla vi i familjen och framförallt barnbarnen. Att Freja har världens bästa farmor som hon aldrig ens kommer att få träffa 💔

Vi samlades familjen i Jävre och strödde ut blommor i vattnet. Jag och Dolph hade köpt blommor tidigare under dagen och han fick en egen som han kastade i till farmor 💜

Sen åkte vi till Rolle och Edith, åt en massa gott, surrade och skrattade. Precis en sån där dag som hon älskade.

image

Nu ska jag försöka leva som svärmor. Vara glad och fokusera på det positiva i livet. Jag har en underbar familj och vänner som jag älskar, världens goaste son och en liten dotter på väg. Det är faktiskt det enda som är viktigt på riktigt!

image

Att sakna någon betyder bara att man haft turen att få ha någon fantastisk i sitt liv, omän vissa en alldeles för kort stund 💜

Leave a Reply

