🔦💜

Det blev en koja av barnvagnskartongen och sen har Dolph roat sig själv medan jag fått vila. Perfekt!

image

image

Roligast var dock när han kom på att han kunde tippa den! Jag bara väntade på att det skulle göra ont men varje gång försäkrade han mig direkt med “gick bra mamma!” 😄

Idag har det varit pissväder och en pissdag. Ont, trött och på dåligt humör.
Är extra tacksam såna dagar för den här lilla glädjespridaren 💜

image

Han har lyssnat på lillasysters hjärta, med en ficklampa, och konstaterat att det låter bra 😄

Tomme är duktig och jobbar på båten så fort han kan. Den är nu polerad och blänker som en helt ny båt! Bara vaxning kvar så är utsidan färdig 🙂
Åååh vad jag önskar att jag också orkade nu! Men det får nog bli under vintern istället.

Och mamma har lämnat av en hel kartong med gamla kläder. Mest från högstadietiden. Vilken nostalgi! Till och med mina fruit of the loom-tröjor och de gräsliga jazzbyxorna fanns med 😂

Minus den lilla detaljen att jag inte kan stänga knappen under magen så ryms jag fortfarande i tonårskläderna 😜

image

Och på tal om magen så gick vi idag in i vecka 33! 🙂

Leave a Reply

