Sista dagen på Klubbgärdet

Efter ett läkarbesök idag blev jag sjukskriven på halvtid. Trist att det tillslut blev för tungt för att jobba men det känns skönt att jag får mer tid att ta det lugnt! Kände enorm skillnad då jag var ledig tre dagar över midsommar så hoppas att jag nu kommer börja må bättre både på jobbet och hemma 🙂

Eftersom jag var hemma tidigare idag kunde jag följa med och hämta Dolph på Klubbgärdets förskola sista gången. Det kändes riktigt bra! Att få tacka den underbara personalen en sista gång för att de tagit så bra hand om våran lilla buse. Man önskar bara att Alla hade jobbat precis just då! 🙂 Men vi lämnade lite choklad och ett kort till alla, med en massa fordon på så de ska tänka på Dolph när de ser det 😉

Och förutom att bara lägga bilder på ett usb har de skrivit ut och laminerat ett häfte med en massa minnen från dag 1 och fram till nu. Så himla gulliga!! 💜

image

Grymt roligt för oss och Dolph att ha kvar! 🙂

Och han som kutat in med full fart varje morgon grät nu då vi skulle gå hem!

Nu har han ett långt sommarlov framför sig och 1 september börjar vi på Lilla äventyret i Munksund.
Kommer sakna Klubbgärdet men det känns helt suveränt att vi ska få ha honom så nära. Och tillsammans med sina kusiner från Skutis! 🙂

Leave a Reply

