Midsommar i Trollbäcken

💜

image

Pappa, Camilla, lillasyster och farmor kom dit en stund på dagen och sen fortsatte vi firandet med mamma och Bocke.

image

image

image

image

Lite kyligt i skuggan men underbart ändå att vara ute hela dagen! Och när Dolph somnat i sovstugan blev det grillat för oss och mys inne i stugan resten av kvällen 🙂

Midsommardagen var lika härlig med utebus och grillat hemma hos oss med Micke, Janne, Malin, Bob, Johan, Sanna och Peter.

Dolph är min egen lilla myrdödare 😉
Stampar så fort han ser en.

image

Tomme hjälpte till med min frilla 👏

image

“Mamma titta, Doff stora ögon!” 😂

image

Bara Dolph och Bea fastnade på bild under kvällen.

image

Gode söta var dom och vi hade också hur trevligt som helst 🙂

Idag har vi njutit in i det sista av det underbara vädret. Bus som vanligt, en stunds läsande medan Dolph sov och sist, innan vi gav upp och vilade upp oss inne i svalare temp, familjepizza ute på altanen! 🙂

image

Jag har också fått första blombuketten av Dolph som Inte är maskrosor! 😉

image

Ååååh vad jag älskar att det äntligen är sommar!!

2 thoughts on “Midsommar i Trollbäcken

  1. Härliga bilder!! :)))

    Förjävligt att vi inte träffats under denna helg nå :/ Vi som bor så nära :))
    Jaja, snart har du semester 😀 😀

    Kraaaaam

    • Ja det är riktigt dåligt av oss! Vi får skärpa till oss under sommaren!! 🙂 Hoppas att jag ska orka ta nån prommis eller cykla till er 🙂 Och så lär jag och Dolph hänga nere vid våran ministrand mycket 😀
      Kraaaaam

Leave a Reply

