Loppis

I lördags tog vi en tur in till stan bara jag och Dolph 🙂

Först loppis. Snacka om succé!
Dolph sprang från stånd till stånd och ropade mamma titta här! Å titta hääär!

Det fanns huuur mycket spännande som helst för en liten kille och det blev ett fynd för oss var 🙂 Plus ett oundvikligt depåstopp i lekparken.

image

Sen gick vi en jättekort sväng på stan innan vi lunchpausade på Röda lyktan och sen for hem.

Väl hemma däckade både han och jag ett par timmar 😉 Suck… Man orkar verkligen inte mycket nu. Men en underbart mysig förmiddag hade vi! 🙂

Söndagen var också riktigt härlig men då tog vi det lite lugnare och hängde mest hemma.
Älskar våran lummiga baksida ännu mer nu! 💜

image

Och gungorna används fortfarande flitigt! Nästan lika kul att putta på mamma som att gunga själv 🙂

image

Jag började pula på med lite skit på gården också, som jag fick ångra sen. Kan två månader bara swisha förbi nu tack!? 😛 Blodvärdet tär på mig, järntabletterna tär på mig och nu har den jäkla foglossningen och ryggvärken börjat också. Men jag är ändå tacksam att det sistnämnda har väntat ända tills nu den här gången! 🙂

Lillbruden verkar i alla fall må toppen i magen och jag tycker hon rör sig Konstant! Kommer den här bebisen aldrig att sova? Det är supermysig men jag blir ju trött i magen 😉 Om det nu är något man kan bli…

Imorgon går vi in i vecka 31! 💜

Leave a Reply

