Måste äta mera jordgubbar!

Idag har jag kollats hos BM igen. Järnvärdet har tagit sig upp från 105 till 109 så ingen jätteförbättring tyvärr trots två tabletter om dagen :/

Nu har extra blodprover skickats iväg. I värsta fall kan jag åka på en droppbehandling mot slutet om det inte stiger ordentligt till nästa gång. Men tills jag hör något annat tuffar jag på som vanligt och så länge jag orkar 🙂 (men med så mycket vila som möjligt).

Annars såg allt perfekt ut och lilla Freja verkar må prima vilket såklart är det viktigaste! 🙂
Hjärtslag: 140 💜
SF-mått: 28 cm.
Kul att hon fortsätter hålla sig precis en cm under brorsan 😄

HÖG igenkänningsfaktor på denna!!

image

Leave a Reply

