Rocka Billy regnade bort

Igår var det Rocka Billy-fest med jobbet. Jag skulle dit lite senare efter att Dolph somnat och stod påklädd och redo i hallen när jag fick veta att folk redan börjat dra sig därifrån på grund av det pissiga vädret. Grymt trist att det blev så kallt 😦

Jag hade kanske orkat vara med två-tre timmar på sin höjd och ville inte till någon annan krog. Samtidigt var MSSK mitt i ett ordentligt firande av dagens vinst. Så då kändes det bättre att svida om till mjukisar och skicka iväg Tomme istället. Att han dessutom sken upp som ett barn på julafton gjorde det värt det 🙂

Eftersom fredagens shoppingtur blev väldigt kort hann jag aldrig hitta någon Rocka Billy-outfit (lika bra det) och jag känner inte att jag varierar mig så mycket i klädväg nu för tiden… Men vafan, man tager vad man ryms i 😉

image

image

Så såg jag i alla fall ut innan jag sminkade av mig och drog på mjukisarna igen.

Hoppas alla kollegor hade kul trots vädret och att ni inte frös ihjäl! Själv somnade jag i soffan kl 22. Whoop whoop! 😉

Leave a Reply

