Clarion

Nu har vi äntligen fått utnyttja min underbara mans födelsedagspresent till mig! 🙂 I fredags var jag ledig hela dagen och efter Dolphs powernap packade vi väskorna och drog mot Luleå. Men först lämnade vi av en lycklig pojke hos sina kusiner 🙂

Snor de här underbara bilderna från Cissi! 💜

image

Framme i Luleå checkade vi in i vårat deluxe-rum på Clarion. Wow säger jag bara! Både jag och Tomme har bott i lägenheter som varit mindre 😛 Hur mysigt som helst också!

image

Sen var planen en shoppingtur på stan. Men den blev rekordkort. Efter halva H&M höll jag på att svimma. Tomme tog mammatröjorna jag hittat och gick till kassan medan jag letade någonstans att sätta mig ner. PANIK när jag inte kunde hitta en enda palljävel någonstans. Jag fick placera rumpan på golvet en stund innan jag tillslut hittade en liten träbänk där jag la mig ner.
Kallsvetten rann, hjärtat bultade, ögonen flimrade och jag ville bara kräkas. Men det är ju sååå mysigt att vara gravid 😉 Hoppet om att järnet gått upp försvann lite, men det kan fortfarande hända grejer innan onsdag!

Efter en stunds vila tog vi oss tillbaka till hotellet och upp på SPA. Sköööönt! Precis vad jag behövde 🙂

Babylena, avslappnade och godluktande begav vi oss sen till Cg’s på middag. Klämde både förrätt, varmrätt och efterrätt. Man ska fasen inte äta så mycket när en liten människa slåss om utrymmet i magen 😛 Men gott var det!

Avslutade med chill och mys på hotellrummet.

image

image

image

Och såklart hotellfrukost på morgonen, då jag åt alldeles för mycket igen 😉

Var verkligen underbart att få bli bortskämd med lite lyx! Tack älskling! 😘

Leave a Reply

