Trimester 3!

image

Det blir mest kassa bilder på Dolph för att han jämt vill kolla på sig själv i selfiekameran 😉 Men jag måste ändå bjuda på denna då han gick omkring i mina pumps imorse 🙂

image

Gullrumpa!

Mitt järnvärde har droppat ganska kraftigt så det är därför jag inte mått så bra på senaste. Hjärtklappning och andnöd som en gammeltant. Så nu går jag på järntabletter sen i måndags.
Känner ingen direkt skillnad än, men hoppas snart! Ny uppföljning blir på onsdag nästa vecka. Håll tummarna för mig då!

Dolph fortsätter vara så himla go med magen 💜 Jag monterade skötbord i helgen (ja, det kliade i fingrarna) och förklarade för honom att där ska bebisen ligga när vi byter blöja. Och att Dolph då såklart får hjälpa om han vill.

Först testades höjden.

image

Sen fick min mage en blöja för han kunde inte vänta tills bebis kommer ut 😂

Leave a Reply

