40! 🎉

Igår firade vi Lotta som fyller 40 år imorgon! Och det är inte så ofta Lotta skämmer bort sig själv, så vi började med att skicka in henne till stan där hon fick bli ompysslad på vejm och äta lunch på lyktan 🙂

Sen blev det fest med Star Trek-tema (eftersom Lotta är en nörd) och (såklart) karaoke.

image

Och vi (Lottas team) vann Star Trek-quizen 😀

image

Jag kunde typ tre frågor 😉 *stolt*

Tack Lotta, Linda som styrt upp allt så bra och alla för en jätterolig kväll! 😘

Fick tillfälle att använda min nya klänning som är sååå skön 🙂

image

Och så har jag äntligen lärt mig detta!!

image

Jag SÖG, men tjurskallig som man är tränade jag tills det satt 😛 Någorlunda i alla fall…

Idag har vi myst, lekt ute och städat.

image

Den här buspojken sprang in i en gren i fredags och fick ett svullet öga 😦 Men han har inte ont och är lika glad som vanligt.

Mitt i buset ville han sitta under granen och mysa 😍

image

Men det varade inte så länge 😛

image

Nu är altanerna lite vårstädade och huset nästan storstädat. Skurning får bli någon annan dag!

Istället fick kvällen avslutas med ett bad och soffläge 🙂

image

Leave a Reply

