Pust, stånk och stön

Idag har jag svurit några ramsor. Det tog en timme att ta sig hem från jobbet tack vare de platta däcken på min cykel. De är fanimej opumpbara!!

Ungefär halvvägs hem visste jag inte vad jag helst ville göra… Kasta cykeln framför tåget eller lägga mig och kräkas i ett dike.

Men hur som helst, hem tog jag mig tillslut! 🙂 Och efter middan hälsade vi på hos Tomas och Liza en sväng.
Där fastnade vi så Dolph kom sig isäng en timme för sent. Men han hade alldeles för roligt för att gå hem 🙂

image

image

Nu har jag kraschat i soffan framför små mästerkockarna. Tänk om Dolph kunde baka sådär åt mig! 😉 Vem vill lära upp honom? Dra en gräns så fikasugen jag blir!

Och där satte lillan igång att kicka 💜
Skönt hur kassa dagar ändå kan sluta underbart! Nu skulle jag bara ha hittat något gott i köket också 😄

Leave a Reply

