“Mamma fin”

Idag har jag blivit bortskämd med lite hemmaspa = Dolph har masserat hela mitt fejs med skum och gett mig ett tjusigt skägg.
Sen fick lillmagen skägg också 🙂

image

Och denna skitunge ville inte sova ikväll. Jag börjar tro att vi kommit till vägrar-lägga-sig-åldern, om det finns nån sån?

Han lägger sig och somnar. Tror vi. Sen hörs det ljud där uppifrån och kanske en dörr som öppnas. När vi kommer upp är Alla lampor tända och han har någon jättebra ursäkt till att han inte vill sova. Han vill komma ner, ligga i våran säng, leka i snön, eller (som ikväll) prata med Iza.
Men han är ju så fruktansvärt glad och söt så vi kan leva med det! 😛 Särskilt sen när vi pussas och kramas och ligger och pratar i sängen. Eller sjunger sången som han aldrig blir less, men jag 😉

När han Tillslut gett upp blev det tisdagstacos för oss. Alltid lika gott! 🙂

Leave a Reply

