Halvvägskontroll

Mitt järn ligger fortfarande bra. 124! Helt otroligt!! Det stämmer verkligen att ingen graviditet är den andra lik 😉

Och lillhjärtat slog i 150 slag/minut 💜
Jag skulle kunna lyssna hela dagarna om det gick!

Dolph har lärt sig ett nytt uttryck av pappa Tomme idag… Mamma stryper katt!
Tydligen var det inte populärt då jag tog i för kung och fosterland och vrålade mitt i djungeln-låten från Lejonkungen 😉
Båda grabbarna höll för öronen och skrek sluuuta sjunga mammaaa 😂

Och på tal om Tomme älskar jag honom lite extra idag! Denna överraskning fanns i kylen 😍

image

Efter Game of Thrones-introt var det slut! Mums 😄

Leave a Reply

