Påsk i Trollbäcken

Idag har jag och Doffe påskpyntat lite. Vi målade flirtkuleägg, Dolph målade på sig själv och vi fixade ihop lite påskris som äggen fick hänga i.

image

Sen var vi bjudna på middag i Trollbäcken där vi möttes av en söt påskkärring 🙂

image

Dolph kände knappt igen sin favorit och blev så förskräckt så mormor fick gå och tvätta ansiktet. “Inte fint” 😂

Båt!

image

Mys framför brasan.

image

Lyckan när han fick ett påskägg av Bocke 🙂

image

image

Och den goda påsktårtan!

image

Jag fick med mig en bit hem men den flög av på E4:an. Det kan kanske möjligtvis ha varit jag som glömde den på biltaket 😂

Nu har vi sett Unbroken (riktigt bra!) och imorgon väntar min andra sovmorgon! Grymt skönt med två extra lediga dagar 🙂

Avslutar med en bild på vår lilla påskhare 😉

image

💜

One thought on “Påsk i Trollbäcken

Leave a Reply

