Alltså den här dagen!! 😍

Precis när jag inte trodde att den kunde bli bättre så spikades sommarsemestern! Jag jobbar min sista dag 10 juli 😀

En smarrig pizza jäser i magen och jag har fått kvällsmysa med min son innan han kröp isäng. Dags nu för The Walking Dead och sen lite filmmys med älskling.

Att det dessutom är såhär vackert ute gör att inte ens snön kan reta upp mig just nu! 🙂

image

Och faster Cissi var snabb som attan! Lillbruden har redan fått sina första klänningar 😛
Denna militärklänning som jag köpt och gett till Iza. Och skepparklänningen som Cissi sparat åt oss utifall vi skulle få en tjej 🙂
image

Tack sötaste du! 😘

Leave a Reply

