Hej!

Jag tänkte bara titta in med en liten update och säga att vi lever 😉

Det har varit en underbar helg med en shoppingkväll i gallerian och utedag med bästa lillgrabben 💜

image

image

image

image

Magen växer och nu bökas det för fullt där inne. Inga tydliga sparkar än men nog känns det att någon övar på kullerbyttor 🙂 Vecka 17 idag!

image

Och imorgon ska jag fara på en lyxig ansiktsbehandling som min snälla man överraskade med på alla hjärtans dag! 💜
Vi som aldrig brukar köpa något speciellt till den dagen så det kom verkligen oväntat, men såååå välkommet att få bli ompysslad efter all trötthet och illamående. (Jag grinade lite.)

image

På tal om att grina… Jag har sett ut Sons of Anarchy och herreguuuud vad det sprutat tårar!!!
Men vad alla ser i Jax har jag fortfarande inte riktigt förstått. Här klappar hjärtat för Chibs 😍

image

2 thoughts on “Hej!

  1. Fin-magen!! 😘❤️❤️

    Och SOM jag visste om ansiktsbehandlingen och SOM du är värd den! 😀 Njuuuut!!!

    Håller med som fasiken om Jax!! 😛 Överskattad nanting och jag är den enda som blev lite glad att han inte skulle vara Mr Grey 😛 Tacka vetja irländare!! 😀

    Kraaaaaam

    • Tack finaste du! 😘
      Haha, men jaaa!! Skönt att inte vara ensam 😉 Och jag kan inte komma över att Jax vaggar som en höggravid kvinna! Chibs kanske inte är lika “bild-snygg”, men fan så mycket hetare!! MUMS 😎
      Kraaaaaam 💜

Leave a Reply

