Lillhjärtat 💜

Vecka 14 (13+2).

image

Idag gjorde vi en liten check och alla mina värden såg bra ut, förutom blodtrycket som var lågt. Det förklarade alltså varför jag är trött och yr. Med Dolph var det kasst järn, som däremot ligger jättebra till nu. Kul hur det kan skilja 🙂
Ordinationen blev ät mycket, drick mycket och vila mycket. Och det är väl ungefär vad jag gör! 😛 Förutom på dagarna då jag byter ut vilan mot att vara snurrig istället. Eller må illa. Eller oftast både och.

Men sen fick jag höra det lilla hjärtat slå 💜148 helt underbara slag i minuten. Och då bryr man sig inte om något annat längre! 🙂

Leave a Reply

