Teamfest

Jag var så sjukt trött och seg innan, men det är jag ju som alltid nu så pallrade mig såklart dit i alla fall 🙂 Och glad för det för jag hade så jäkla roligt!

Vi började med bowling. Jag, Lotta och Linda på en bana. Och vi sög!! 😛

(Lotta valde namnen…)

image

Men jag fick ändå till två strikes och några / så det kändes okej ändå. Rännorna räknade vi ju inte 😉

Det fanns biochips! 💜

image

Efter bowlingen köpte alla med sig käk på valfritt ställe och möttes upp i lokalen där festen fortsatte.
Jag tog inte en enda bild men tror Linda kan ha några fina 😛

Det blev en tidig kväll för mig (chock! ;)) och nu kryper jag ner i sängen efter att ha hunnit äta och skotta lite.

Tog en bild (som jag försöker se pigg ut på) för att visa att jag körde plattången ikväll. Önskar att jag ides det varje dag!

image

Sov gott! 😘

Leave a Reply

