Nyårsafton

Min snygga dejt för kvällen 💜

image

Det nya året firades in hemma med mina grabbar. När den lilla somnat åt vi en sjuuuukt god middag!

Förrätt: Toast. Ägg och gurka till mig. Räkor till Tomme. Så enkelt men jag Älskar denna!

image

Varmrätt: Tjälknöl, potatis, sallad och rödvinssås.

image

image

image

Efterrätt: Orkade vi inte 🙂 Men chips och dip kom fram lite senare.

Vi fick för oss att vi skulle spela lite också. Playable teaser till nya Silent Hill. Fy faaan vad rädda vi var! Men roligt var det 😛 Tror inte jag kommer palla med spelet dock. Om man inte nästan måste för att det är med Norman Reedus!

Strax innan 12-slaget väckte vi Dolph. Och tur det! Han tokälskade raketerna! 🙂

image

Bara inte blixten…

image

Idag har han sprungit från fönster till fönster och varit sååå besviken när ingen har pangat nå mer 😛

Hoppas ni alla haft ett bra slut på 2014 och får en ännu bättre fortsättning 2015!

Leave a Reply

