Vackra vinterland

När man inte trodde vår stora gran kunde bli mysigare… Då kom snön! 🙂

image

Spana in Doffes söta tomte i julgranen 🙂

image

Såhär vackert är det nu på vår baksida 😍

image

Älskar den lilla “skogen” vi har också 🙂 Riktigt rolig för Dolph att gå på upptäcksfärd i.

image

image

Även om jag håller fast vid att sommaren är bäst så får jag erkänna att snö är ganska underbart när man har barn. Och riktigt vackert! Kanske tar det inte emot lika mycket nu när vi införskaffat snöslunga heller 😉

image

image

Lycklig pojk 💜

image

image

Snöängel 😍

image

Resten av dagen har vi mest myst och snörvlat i soffan. Dolph har gjort bort det värsta men jag och Tomme är riktigt risiga. Bara vi hinner göra bort det före jul så är jag nöjd!
Bäst-Malin kom förbi idag med sin symaskin och ett helt sykit! 💜 Så om jag orkar ska jag börja med Doffes draperier ikväll. Annars blir det mest att äta godis och se serier 🙂

Avslutar med en bild på sötaste lilltomten 😍

image

Leave a Reply

