Andra advent

image

Åååh vad mysigt det är med jul och levande ljus!

Klappar under granen.

image

Lite extra tillpiffat på byrån.

image

Och kandelabern fick flytta, igen. Hittar som inget klockrent ställe men jag älskar den så någonstans måste den stå! 🙂

image

Detta mys är nog det enda jag gillar med vintern, men nu VILL jag faktiskt ha snö också för Dolphs skull!

Han däremot verkar längta mer till sommar för det åks mycket “båt” här hemma nu 😛 💜

image

Nu sover gullungen, Tomme jobbar och jag har bänkat mig framför SoA!

Trevlig söndag på er!

Leave a Reply

