It’s Friday! :D

Får man säga äntligen helg när man bara jobbat tre dagar?
Har varit sjuk i två men idag for jag till jobbet fastän huvet inte blivit riktigt kvitt värken. Tillräckligt för att det skulle gå bra i alla fall och sedan jag kom hem har jag busat ganska non stop med lilla tokpojken 🙂 Skönt att orka igen! Även om det känns nu 😛

💜

image

Vi har dansat (snurrat runt runt fort som fan), ramlat och läst en massa böcker.

Innan det hann jag prova klänningen som jag beställt till vintergalan med jobbet nästa helg. Varit orolig i flera dagar att jag tagit en för liten storlek men det var till och med så jag hade kommit i en mindre. Score! 😀

Nu sover Dolph när som helst (kämpar envist) och sen ska vi…. Nä, jag behöver nog inte ens skriva ut det när det är en fredag 😛

Trevlig helg! 😘

Leave a Reply

