Lite nytt här hemma

Idag kunde jag inte hålla mig längre. Efter frukosten hängde jag upp ett kollage i Dolphs rum! Fastän alla bilder inte är klara än, men det ska framkallas! 🙂

Kommer bättre bild när det är helt färdigt.

image

Han har även fått mer boklister i sitt rum. Det hade börjat bli riktigt trångt med bara två 🙂

image

Och äntligen har jag en hallspegel!
Det dröjde lite eftersom Dolph kraschade min första 😛

image

Sist men inte minst hittade jag en supermysig pläd när vi köpte boklisterna! Som vanligt var myspojken först på att inviga 🙂

image

Världens goaste! 💜

image

One thought on “Lite nytt här hemma

Leave a Reply

