Då börjas det!

Och nu för tiden kan jag inte riktigt bara låsa in mig, tända ljus och mysa heller 😉

Så vi gav oss ut och lekte i snön!

Undrar vad han har för vitt på fötterna…

image

Dolph fick prova min gamla mössa. Gode söt! 😍

image

💜💜💜

image

Prommis till affärn hann vi med också.

image

Igår fick Dolph hjälpa till att plocka lösgodis… Mistaaaaaake! Givetvis ville han det nu också fast vi inte skulle ha nåt 😛
Men han är ju så söt när han vill göra som oss 🙂 Förutom då vi råkar svära… Eller jo, han är alltid söt så även då! Men det är kanske mindre bra 😉

Senast idag slank det in bara ett litet fan mitt i en mening och ungen sätter igång direkt!

Fan… Fan fan fan. Faan faaaan.

Ooops!

2 thoughts on “Då börjas det!

  1. Haha, ja, det är ju så sött då dom svär men kanske inte jätte-bra! 😛 Jag är förundrad över hur lite Neo svär då jag svär jämt! 😛

    Jag är sugen på att köpa en Didriksson-overall till Neo i år, hans som han har nu är precis perfekt för nu men rymmer inte nå fleece under så jag behöver en ny.. Vars köpte ni eran?

    Kraaaaaaam

Leave a Reply

