Sayonara

Söjn glad var jag igår!

image

Något som nästan aldrig händer är att jag och Linda lyckas tajma in en lucka i våra scheman, men nu hände det! Drog på mig lite smink och när Dolph gick och la sig satte jag mig på cykeln.

Vi satt ute hela kvällen på deras altan med tak. Grymt trevligt och mysigt 🙂

Idag har vi myst hela morgonen med våran gounge! Och packat och lekt med bilar. Det ska bli tufft att lämna honom så många dagar, men jag vet ju att han älskar att vara hos momoj 🙂

Älskade unge, vad jag kommer sakna dig! 💜

image

Nu drar vi till London!

One thought on “Sayonara

Leave a Reply

