Noa och bilaj

Som vanligt hade vi det hur bra som helst ute på stugan i lördags 🙂

image

image

image

Och på söndagen blev vi bjudna på gomiddag hos Ulla och Rune 🙂

Jag jobbar den här veckan och tre av passen blev kväll, så det gäller att hinna busa och mysa med Doffe på morgonen. Det är alltid kul att komma tillbaka till jobbet men åååååh vad jag saknar honom när jag är borta så mycket!! Underbara lillpojk som jag vill vara med jämt! 💜

image

image

image

Ikväll är Tomme på jobbfest och jag fick sällskap av Bob och Malin som kom hit och grillade. Jag sövde en envis Dolph och under tiden hann dom fixa ALLT. Och glad är jag för det för annars hade vi väl aldrig fått i oss nå mat 😛
Tack snälla ni!

Måste ju också visa världens sötaste kusiner som varit här och passat Dolph idag också 🙂

image

Skriver att kusinerna passade för det lät inte som att Cissi och Jocke behövde göra så mycket 😉

Dolph ÄLSKAR verkligen sin storkusin “Noa”! Pratar om honom jämt! Noa och bilaj 🙂

2 thoughts on “Noa och bilaj

  1. Haha, precis! Var helt klart Neo som var barnvakt! 😀 Passade han hela tiden och kom så fort det var nå! :)) Söta små barn! :))))

    Kraaaaaam ❤️

Leave a Reply

