💜💜💜

Det har varit så svårt att skriva nånting på länge. Jag har inte vetat hur och gråten kommer fortfarande hela tiden.

Natten till fredag den 4:e Juli somnade min älskade svärmor in efter en lång kamp mot cancern.

image

Tisdag var sista gången jag och Dolph träffade henne. Och blicken hon gav mig när vi sa hejdå sa att hon visste det också. Det har aldrig gjort så ont att gå ut ur ett rum!!!

Mot slutet gick det så fort, och jag är så tacksam att vi hann. Att hon fick hejja på Dolph med de krafter hon hade kvar. Att jag fick säga jag älskar dig och pussa hennes panna. Hon var verkligen en kämpe in i sista stund! Som hon alltid varit. 💜

I lördags träffades vi närmaste familj och vänner för hennes minnesdag. Alla var klädda i glada färger, vi åt en massa god mat och vi skålade för henne i sangria. Precis som hon sagt att hon ville ha det.
Det blev både tårar och skratt och alla våra underbara ungar lyste upp dagen med full fart, skratt och bus! Kändes som att Eva skulle dyka upp där när som helst. Det var verkligen en dag hon hade älskat att vara med på.

image

Carola fick alla buspojkarna att stå till för fotografering. Jag är grymt imponerad!

image

image

image

Och detta är kanske den bästa bild jag tagit på Dolph nånsin, ostkroksmonstret!

image

En äkta Öhman 😉

Mitt i allt har det hänt en massa roliga saker också, som jag ska berätta mer om sen. Vissa dagar går lättare än andra. Dolph får oss att skratta varje dag och det är så skönt att ha något att se fram emot, men Eva finns alltid med och det är ett så stort tomrum hon lämnat efter sig.

Älskar och saknar dig så mycket svärmor! Och jag lovar att alltid dricka en sangria för dig varje år den 4:e Juli 💜

4 thoughts on “💜💜💜

  1. Så fruktansvärt sorgligt, beklagar verkligen sorgen! ❤
    Jag hade fått för mig att hon var på bättringsvägen så blev så chockad när jag såg på Facebook att du skrev att hon gått bort.
    Massor av kramar till er! /Elin

  2. Mitt varmaste deltagande till dig,till hela familjen,kramar om er alla ❤
    Det var här hos dig jag läste om det sorliga för ett tag sen,skrev då på Evas blogg,det är först nu jag kommit på hur man kommenterar hos dig,har lärt mig nåt nytt.
    Mvh Tiina.

Leave a Reply

