Semester!

Nu är det semester och den har börjat på bästa sätt! Förkylningen är så gott som borta och vi har redan haft ett par härliga dagar med strålande sol.

Igår tog jag och Dolph en prommis till båthamnen och han blev helt lyyyrisk över båtarna! Så nu måste vi alltså köpa en båt, kanske till nästa sommar 🙂

image

image

Sedan var det dags för Douglas att döpas 🙂 Tomme fick köpa min klänning medan jag var hemma med Dolph som sov. Liiite orolig men han var riktigt duktig 😛

image

Lilla Douglas Lindén ❤

image

image

På kvällen blev vi bjudna på middag hos Cissi och Jocke. Lax och potatis med sallad och hemmagjord sås. Sjuuukt gott! Vi njöt av kall öl och ungarna busade och hade ett eget bord som Neo dukat upp. Sötkusinerna! 🙂

image

image

image

image

image

Vi stannade tills det var dags för Dolph att sova och då blev det en cykeltur hem. Efter att han somnat myste vi och tog någon öl till. Grymt härlig dag och kväll! 🙂

Idag har jag mest busat med Dolph, städat, myst och längtat efter tacos som jag nu äntligen fått trycka i mig! 🙂 Dolph och jag myste innan nattning medan Tomme var på träning och sedan somnade han så gott samma sekund som huvudet nuddade kudden. Det är obeskrivligt så kär jag är i denna lilla kille!! ❤

image

Nu blir det antingen film eller fotboll/boken men definitivt godis i vilket fall som helst! 🙂

Leave a Reply

