Hemmadag

Fick lov att stanna hemma idag då min jäkla förkylning vägrar ge sig. Inte nöjd då jag bara har den här veckan kvar innan sommarledigt!

Men då fick Dolph en extra ledig dag också. Även om han får vara på dagis när jag är sjuk så är han ju så himla snäll och jag ville helt enkelt ha honom hos mig 🙂

image

Vi har mest myst och sett film. Och sovit. Shit vad vi har sovit!
Jag behövde det verkligen men vettefan hur vi ska få isäng ungen ikväll. Går säkert lika lätt som igår efter glassen 😛

Leave a Reply

