Snörvel

Ja den här dagen har ju inte varit världens roligaste. Jag har mått skit och huvudet snurrat varje gång jag ställt mig upp. Men Dolph var pigg och glad i alla fall 🙂

Han ville såklart ut och leka i finvädret så jag tog mig från soffan nån timme. Sol och huvudvärk var inte bästa kombon men bihålorna känns liiite bättre.

Innan nattning fick han se Bilar för femtielfte gången och sedan somnade han gott ❤

image

Ikväll blev det tacos, godis, 300 – Rise of an Empire och arslet bänkat i soffan! 🙂 Älskling köpte jordgubbar och glass till mig också men det ryms fasen inge mer, hemskt! Tur det är en ny dag imorgon med nya möjligheter 😉

Leave a Reply

