Be lika a panda

Såg något vidrigt på stan idag.
En tant krävde att en tiggare skulle flytta på sig för att hon skräpade ner. Kvinnan hade inte en enda pinal runt omkring sig. Men enligt tanten så VAR kvinnan skräp och därmed skräpade hon ner genom att sitta på marken.
Man blir helt mållös, man blir mörkrädd, man blir arg och man blir förbannat ledsen! Vissa verkar helt sakna både förstånd och medmänsklighet. Tack och lov är det ändå en majoritet som har både och så tanten fick svar på tal med råge!

image

2 thoughts on “Be lika a panda

  1. Fy fan vilket jävla pucko!!!
    Åh vad jag blir arg!!

    Jag satt på jobbet idag och så kom en av våra stammisar som jag alltid respekterat och gillat och så berättar han att han röstat på SD! Jag tappade helt hakan! Tappade totalt allt för denna man.. Jävla stömmlar!

    • Fy faan, jag kommer ALDRIG att förstå det! Och så säger dom att de inte är rasister och att dom inte röstar på ett främlingsfientligt parti. Ljuger dom sig blå eller är dom bara för dumma för att ens förstå att det är precis så det är? I vilket fall som helst blir man ju riktigt mörkrädd :S

Leave a Reply

