Smash Up

Helt underbar dejtkväll igår, som alltid med världens bästa man ❤

image

Vi invigde Smash Up som var gryyymt roligt! Tomme spelade Wizards och Aliens. Jag valde med hjärtat så det blev War Raptors och Zombies. Inte den bästa kombon visade det sig men jag är ändå nöjd över att jag bara förlorade med 3 poäng. Nästa gång blir det Tricksters (gnomes)!
Kan varmt rekommendera detta kortspel till alla nördar jag känner 🙂

image

Jag var inte jättepigg när jag klev upp imorse, men det är inte så farligt ändå med den här snälla ungen 🙂

image

Idag har vi hunnit rösta och fira våra mammor på morsdag. Det blev först fika i Trollbäcken och sedan middag från MD’s i Jävre. Proppmätt fortfarande! 🙂

Nu väntar film och mys resten av kvällen.

Tänk att just jag fått lyckan att vara mamma till denna underbara pojke! ❤

image

image

Leave a Reply

